Ondernemingen

Digitalisering en archivering van informatiestromen is voor ieder bedrijf, groot of klein, weggelegd. Moderne ondernemers kunnen veel tijd en geld besparen door op een juiste manier gebruik te maken van digitale technologie. Wanneer arbeidsintensieve handelingen gestandaardiseerd en gedigitaliseerd worden, leidt dit tot efficiëntieverbetering, omdat de kans op fouten kleiner wordt en iedereen toegang heeft tot de juiste informatie. Archive-IT biedt de oplossing!

Informatie aanvragen

Digitaliseren voor ondernemingen

Dé oplossing voor dossiers die veelvuldig geraadpleegd worden, op veel verschillende locaties nodig zijn en lang bewaard dienen te blijven. Archive-IT heeft veel ervaring met het digitaliseren van dossiers. Archive-IT kijkt samen met u naar de wensen en eisen die passen binnen uw organisatie, bij het budget, maar ook bij de huidige wet- en regelgeving.

Digitaliseren
Ondernemingen | Archive-IT

Archiefopslag & digitale toegankelijkheid

Voor het uitbesteden van uw archief heeft Archive-IT verschillende vormen van archiefopslag beschikbaar. Op deze manier is er altijd een geschikte manier en wordt u in het gehele proces ontzorgd. Veiligheid & zorgvuldigheid is de rode draad door onze oplossingen. Er zijn meerdere protocollen in werking gezet om de veiligheid van uw documenten te waarborgen; bijvoorbeeld onze blusgasinstallatie. Daarnaast archiveert Archive-IT op unieke wijze waardoor de toegankelijkheid van uw archief en de juiste beheerdienst gericht op de actualiteit van uw archief wordt gegarandeerd.

Uiteindelijk valt of staat alles met veilige digitale toegankelijkheid van informatie. Archive-IT heeft met AIR een platform ontwikkeld, waarin alle informatie, of het nu fysiek of digitaal is, op een correcte wijze gearchiveerd kan worden. En nóg belangrijker: eenvoudig terug te vinden is. Standalone of juist geïntegreerd met uw huidige systeem.

Fysiek archiveren

Het is zaak dat een organisatie zich volledig op haar core business kan storten. Geen administratieve rompslomp of zoeken naar de juiste informatie. Dankzij digitalisering van de documentenstroom is informatie makkelijk vindbaar. De voordelen die Archive-IT biedt:

  • In tijden van bezuinigen wilt u weten wat een investering in digitaal werken oplevert. Neem contact op met onze Account Managers van Archive-IT;

  • Door de juiste combinatie in te zetten, krijg u het meest kosten-efficiënte resultaat;

  • De moderne ondernemer werkt regelmatig buiten de kantoormuren. Met onze ICT-oplossingen is het mogelijk om de gearchiveerde informatie op meerdere apparaten te raadplegen. Zo heeft u altijd en overal toegang tot de digitale informatie.

Ondernemingen | Archive-IT

Eenvoudig en vertrouwd

Door middel van de ICT-oplossingen van Archive-IT wordt alle fysieke en digitale informatie gearchiveerd op één locatie. Op deze manier behoudt u overzicht en kunt u gestructureerd, digitaal werken. Er ontstaat een digitaal verzamelpunt van alle informatie, waarbij de continuïteit van de werkprocessen is gewaarborgd. Tevens kunt u er vanuit gaan dat uw dossiers altijd en overal beschikbaar zijn, onder de hoogste veiligheidsnormen. Dat werkt prettig en vertrouwd.

Digitaal archiveren

“We kregen via een partner een goede referentie en dat gaf vertrouwen en was absoluut de aanleiding om met Archive-IT in gesprek te gaan. Als je kijkt naar hoe Archive-IT dit proces heeft begeleid en opgepakt, zijn we erg tevreden. Het was prettig hoe zij de planning met ons deelden; we konden alles realtime volgen. Daarnaast zijn alle medewerkers erg klantgericht, van projectleiding, tot uitvoering, tot ICT. Als ik daar dan de snelheid die Archive-IT heeft bij optel, speelden ze perfect in op onze behoefte. Bij Archive-IT is Afspraak : Afspraak en dat zorgde voor een fijne samenwerking.”

Luc Mintjens | Stafmanager P&O, Stichting Swalm & Roer

“Archive-IT heeft onze verwachtingen waargemaakt en het proces is erg soepel en vlot verlopen. Het belangrijkste aspect vond ik dat ze ons de zorgen uit handen hebben genomen en het grootste deel van het denkwerk voor ons hebben gedaan. Alles werd voor ons geregeld!”

Nina van Oel | Aanvoerder B2B & Logistiek, Paagman

‘’Ondertussen hebben wij ongeveer 725 dossiers gedigitaliseerd via Archive-IT en dat bevalt erg goed. Onze dossiers zijn nu eenvoudig toegankelijk voor de daartoe bevoegde personen. De dossiers zijn op een juiste manier gescand; precies volgens de afspraken die wij met Archive-IT hebben gemaakt. De integratie in Raet bevalt ons ook zeer goed; zo blijven we vanuit ons vertrouwde systeem werken en dat is erg prettig.’’

Jeannette de Haan | Medewerker personeelszaken, Natuurmonumenten

Gedurende het eerste gesprek met Archive-IT kwam de professionaliteit meteen naar voren. Door de juiste vraagstelling kregen wij het vertrouwen dat we met de juiste partij voor onze vraag om tafel zaten. Archive-IT daagde ons uit om na te denken over hoe wij de inrichting moesten vormgeven. De medewerkers van Archive-IT hebben hierin heel goed met ons meegedacht. Vragen per mail of telefonisch werden netjes, snel en goed beantwoord. Deze partij heeft ons enorm ontzorgd in het digitaliseren van onze personeeldossiers”

Deniece van Raaij | HR Support, KMWE

Als een  jaar is afgesloten, stuur ik de dossiers naar Archive-IT en laat ik deze bijscannen en integreren in mijn huidige digitale archief. Ik maak daarbij gebruik van de Virtual Archive en de Virtual File.

Thijs Munten | Ondernemer, EM-KA

“Tijdens het digitaliseringstraject heb ik vooral de proactieve houding van Archive-IT als erg prettig ervaren. Op het moment dat een reactie vanuit mijn kant wat langer uitbleef, kreeg ik gelijk een berichtje met de vraag of ik hulp nodig had. De medewerkers van Archive-IT zitten er echt bovenop om alles zo goed mogelijk en conform de afgesproken planning te laten verlopen. Bij vragen werd ik altijd netjes, snel en vriendelijk geholpen; dat vind ik heel prettig én belangrijk.”

Petra Hasselo | HR manager, Brabantia

“We hebben goede verhalen en ervaringen over Archive-IT gehoord. Na het eerste kennismakingsgesprek waren we helemaal om, het was een fijn gesprek en we waren positief verrast door de betrokkenheid. Voor ons was het vooral van belang dat het zorgvuldig uitgevoerd werd. Daarnaast heeft het extra geholpen dat de opdracht snel uitgevoerd kon worden en dat Archive-IT een bewezen koppeling met AFAS heeft”.

Inge Oelen | Directeur, Mytylschool Gabriël

“Als je ziet wat Archive-IT aan maatregelen neemt om de informatiebeveiliging op hoog niveau te krijgen en te houden, dan weet je: voor service, kwaliteit en zorgvuldigheid moet je bij Archive-IT zijn”.

Debora Janssen | juridisch secretaresse, Wiggers Faber

“We kregen ook een uitnodiging van Archive-IT om achter de schermen te komen kijken. Op die manier ervaarden we de gang van zaken in de praktijk en de zorgvuldigheid waarmee Archive-IT met privacygevoelige dossiers omgaat. Bij het locatiebezoek zagen we het met eigen ogen; Archive-IT heeft echt over alles nagedacht!”, aldus Marco.

Marco Feller | Teamleider Personeel en Salarisadministratie, ROC Leeuwenborgh

“Wij hadden direct na het eerste kennismakingsgesprek veel vertrouwen in Archive-IT. Een partij met kennis van zaken, veel ervaring en een flexibele instelling. Dat past wel bij Porsche Groep Zuid. Voor ons is het belangrijk dat de veiligheid van de gegevens van onze medewerkers geborgd is. Het gaat om privacygevoelige informatie en dat moet je serieus nemen. Dat Archive-IT informatiebeveiliging hoog in het vaandel heeft staan, was ons snel duidelijk; met het ISO 27001 certificaat als bevestiging.”

Joan Damen | Hoofd Administratie, Porsche Groep Zuid

“Wij wilden onze dossiers rechtstreeks in onze AFAS omgeving geïmporteerd hebben. Het partnership dat Archive-IT met AFAS heeft, was een pré. Zij zorgden ervoor dat onze dossiers rechtstreeks in onze omgeving terecht kwamen. Het schakelen met de medewerkers van Archive-IT, ook op technisch vlak, heb ik als zeer constructief ervaren door de vakkennis en korte lijnen.”

Tim Kriek | Applicatiebeheerder, SGS

Onze klanten

Vragen? Wij nemen graag contact met u op!

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid & de Servicevoorwaarden van Google worden toegepast.