HRM

HRM-afdelingen verwerken dagelijks veel privacygevoelige- en persoonsgebonden gegevens. Tegenwoordig zijn digitale HR-systemen niet meer weg te denken uit het werkproces. Waar er nu veelal gegevens digitaal verwerkt worden, blijft de kast of het archief met papieren dossiers toch nog fysiek. Die papieren dossiers zitten boordevol belangrijke gegevens, denk aan: functioneringsgesprekken, arbeidsovereenkomsten, mailverkeer, mutatieformulieren en andere belangrijke documenten en naslagwerken. Allemaal informatie die bewaard dient te worden, niet alleen voor de bedrijfsvoering, maar ook voor de wetgeving. In de ideale situatie wordt het archief met papieren informatie geïntegreerd met het digitale systeem waarmee nu gewerkt wordt. Eén overzicht met alle informatie van iedere medewerker. Dat bereikt u door uw personeelsdossiers te digitaliseren.

Informatie aanvragen

Digitaliseren personeelsdossiers

Archive-IT heeft veel ervaring met het digitaliseren van personeelsdossiers. Denk aan het een-op-een inscannen, het herindelen van het dossier tot het volledig AVG-proof maken. Archive-IT gaat samen met u in gesprek om de mogelijkheden door te nemen als het gaat om documentsoorten, tabbladen en andere digitale wensen en eisen. De wensen en eisen die passen bij uw organisatie, het budget, maar ook bij de huidige wet- en regelgeving.

Digitaliseren
HRM | Archive-IT

Partners

Om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen, werken wij samen met partners als AFAS of Raet om de gedigitaliseerde dossiers toegankelijk te maken in het systeem waar u reeds mee werkt. Wij zorgen voor een rechtstreekse, veilige import in uw vertrouwde systeem, zonder dat u daar moeite voor hoeft te doen. Werkt u met een pakket waar Archive-IT geen samenwerking mee heeft? Geen probleem, wij zorgen er toch voor dat uw dossiers naadloos worden geïntegreerd!

AFAS SoftwareVisma Raet
  • Transparantie richting uw medewerkers;

  • Informatie is ook buiten de kantoormuren en -uren beschikbaar;

  • Uitgebreide rechtenstructuren mogelijk;

  • Integraties met diverse HR-systemen, zoals AFAS of Raet;

  • Eén overzicht met alle informatie van iedere medewerker.

Onze partners

“We hebben goede verhalen en ervaringen over Archive-IT gehoord. Na het eerste kennismakingsgesprek waren we helemaal om, het was een fijn gesprek en we waren positief verrast door de betrokkenheid. Voor ons was het vooral van belang dat het zorgvuldig uitgevoerd werd. Daarnaast heeft het extra geholpen dat de opdracht snel uitgevoerd kon worden en dat Archive-IT een bewezen koppeling met AFAS heeft”.

Inge Oelen | Directeur, Mytylschool Gabriël

“Tijdens het digitaliseringstraject heb ik vooral de proactieve houding van Archive-IT als erg prettig ervaren. Op het moment dat een reactie vanuit mijn kant wat langer uitbleef, kreeg ik gelijk een berichtje met de vraag of ik hulp nodig had. De medewerkers van Archive-IT zitten er echt bovenop om alles zo goed mogelijk en conform de afgesproken planning te laten verlopen. Bij vragen werd ik altijd netjes, snel en vriendelijk geholpen; dat vind ik heel prettig én belangrijk.”

Petra Hasselo | HR manager, Brabantia

‘’Ondertussen hebben wij ongeveer 725 dossiers gedigitaliseerd via Archive-IT en dat bevalt erg goed. Onze dossiers zijn nu eenvoudig toegankelijk voor de daartoe bevoegde personen. De dossiers zijn op een juiste manier gescand; precies volgens de afspraken die wij met Archive-IT hebben gemaakt. De integratie in Raet bevalt ons ook zeer goed; zo blijven we vanuit ons vertrouwde systeem werken en dat is erg prettig.’’

Jeannette de Haan | Medewerker personeelszaken, Natuurmonumenten

”Gedurende het eerste gesprek met Archive-IT kwam de professionaliteit meteen naar voren. Door de juiste vraagstelling kregen wij het vertrouwen dat we met de juiste partij voor onze vraag om tafel zaten. Archive-IT daagde ons uit om na te denken over hoe wij de inrichting moesten vormgeven. De medewerkers van Archive-IT hebben hierin heel goed met ons meegedacht. Vragen per mail of telefonisch werden netjes, snel en goed beantwoord. Deze partij heeft ons enorm ontzorgd in het digitaliseren van onze personeeldossiers”

Deniece van Raaij | HR Support, KMWE

“We kregen via een partner een goede referentie en dat gaf vertrouwen en was absoluut de aanleiding om met Archive-IT in gesprek te gaan. Als je kijkt naar hoe Archive-IT dit proces heeft begeleid en opgepakt, zijn we erg tevreden. Het was prettig hoe zij de planning met ons deelden; we konden alles realtime volgen. Daarnaast zijn alle medewerkers erg klantgericht, van projectleiding, tot uitvoering, tot ICT. Als ik daar dan de snelheid die Archive-IT heeft bij optel, speelden ze perfect in op onze behoefte. Bij Archive-IT is Afspraak : Afspraak en dat zorgde voor een fijne samenwerking.”

Luc Mintjens | Stafmanager P&O, Stichting Swalm & Roer

“We kregen ook een uitnodiging van Archive-IT om achter de schermen te komen kijken. Op die manier ervaarden we de gang van zaken in de praktijk en de zorgvuldigheid waarmee Archive-IT met privacygevoelige dossiers omgaat. Bij het locatiebezoek zagen we het met eigen ogen; Archive-IT heeft echt over alles nagedacht!”

Marco Feller | Teamleider Personeel en Salarisadministratie, ROC Leeuwenborgh

“Personeelsdossiers zijn ontzettend privacygevoelig en een goede borging en certificering rondom dat onderwerp was daarom cruciaal in het maken van onze keuze. Het voelde direct goed. Voordat we met Archive-IT in zee gingen, heb ik eerst de rit naar Reuver gemaakt om daadwerkelijk te kunnen ervaren met welke organisatie we te maken hadden, welke maatregelen ze nemen en om de dienstverlening in de praktijk te zien. Dat goede gevoel werd tijdens dit bezoek nog eens extra bevestigd.”

Gerwin Maat | ass. Hoofd Automatisering , Zorggroep Tangenborgh

“Als je met een digitaal personeelsdossier start en je hebt alle historische informatie nog op papier, levert dat alleen maar inefficiëntie op. We zijn op aanraden van AAG, onze partner voor de implementatie van de Raet-oplossing, met Archive-IT in contact gekomen. Door de goede ervaringen, de uitleg en het aanbod van Archive-IT, gaf ons dit vertrouwen om met ze in zee te gaan.”

Rick Gerritsen | personeelsfunctionaris, SJSJ

Onze klanten

Vragen? Wij nemen graag contact met u op!

Deze website is beveiligd door reCAPTCHA. Het Privacybeleid & de Servicevoorwaarden van Google worden toegepast.